Akhirnya dapat gak pindah….!

Posted: April 12, 2009 in Uncategorized
Tags: ,

Salam teman-teman…

Akhirnya… dapat jugak rumah sewa….

Hari ni secara rasminya…kita dah duduk kat umah sewa…yahooo!!!

Mencabar betul duduk kat Raub nie…..

Mula-mula nak duduk kat Dong….tak jadi…masalah dengan housmate…

Nak duduk kat Kg Gesing ….tak jadi….rumah lama..besar…..duduk sorang pulak tu…eeee…seram

Kemudian dapat pulak rumah kat perumahan Ceroh…. dah nak duduk….isteri tuan rumah jealous plak…. tak jadi lagi….

Nie..akhirnya…rumah ke-4..berjaya juga pindah…

harap dapat la duduk lama….mana tak nya…. rumah nie kongsi 3 orang..tak der lah sunyi..

dah tu pak…bil air free…..hehehe kuartes JBA lah katakan….hehehe

Selamat….

Advertisements
Comments
  1. apiz says:

    salam..bro ada lagi x alamat rumah sewa..aku dari kedah..pening kepala cari rumah kt raub..mungkin aku bukan org sini jadi susah la.plz..aku harap hang buleh bantu..aku kerja dekat AADK daerah Raub..nanti aku bagi ar ckit buah tangan…k apiz 019-4412757

  2. nizarejab says:

    ada satu rumah kat Ceroh….
    nanti sy tanyakan dah ada org sewa atau belum…
    Kat Raub nie memang payah siket nak dapat rumah. Tapi kalau cari insyaallah ada.

  3. hana says:

    sala..sekrg taw tak mner2 bilik tuk disewa,..
    kne tukar ke raub..
    klu bole dekt ngn hospital..tak pernh g raub..
    tak taw nk cri cm mner..klu ad ap2 mklumat diharap dpt mmbntu..
    bole cont..hana_0126258804

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s