Aduh!…sakitnya…

Posted: January 19, 2009 in Uncategorized
Tags: ,

Salam….

Minggu ini masuk minggu ketiga kita bertugas di SK Kundang Patah, Raub Pahang…

Peerrggghhh…sib baik dapat dekat dengan KL. Sejam setengah jer perjalanan. Tambang… alah…sama macam kita dari KL ke Salak Tinggi….berapa?… cuba teka..hehehe

Genap jer 2 minggu mengajar… dah deman dan batuk-batuk. Kena gelak dengan Sarah. Sarah ni classmate kat maktab… Sabtu lepas dia datang lepak dengan kita kat Kg. Gesing, Raub ( rumah akak yang kita tumpang buat sementara-tak jauh dari sekolah pun). Dia dapat mengajar di SK Chat, Kuala Lipis. Saja dia datang melepak. Roomate dia balik KL. Takut tinggal sorang-sorang, jadi datang la dia menjengok kita kat Raub nie.

Hari ni hari persekolahan berjalan lancar. Dah tak demam. Cuma tak tahannya batuk. Teruk batuk nie….tak tau lah macam mana kita mengajar tadi. Rasa suara macam itik serati rasanya. Yelah… selalunya suara macam Siti Nurhaliza kan….hehehehe…

Bagus juga Sarah datang jumpa kita… dapat juga kita bertukar-tukar pandangan dan idea camner nak mengajar. Dia bagi banyak idea jugak macammana nak mengajar budak menggunakan CD Rom yang disediakan oleh kerajaan. Thanks tu Cikgu Sarah.

Tapi….eeerrrgghhh….sakitnya tekak…

Rasa dah berbotol telan ubat batuk……tak hilang jugak…ish…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s